Contact

Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag met tijden van 09:00 – 15:00.

Momenteel is er helaas een wachtlijst van minimaal 6-7 maanden (update: 16-10-2025).

Adres: Fonteinlaan 5, Haarlem.

Belnummer 36. Wachtkamer op de tweede verdieping. De locatie beschikt over een lift.

De praktijk locatie heeft een directe verbinding met de N205 met aansluiting op de A9 richting onder andere Amsterdam, Den Haag, of richting Alkmaar. Op het achtergelegen parkeerterrein is ruime parkeergelegenheid (betaald parkeren). Bushalte Dreef ligt op loopafstand vanwaar bus 50 geregeld stopt met een directe verbinding naar het station. Het centrum van Haarlem is met slechts een paar minuten fietsen te bereiken.

Tijden: 9:00 – 15:30

Email: info@psychologiepraktijkmijngroei.nl

Je kunt je via dit formulier aanmelden en je vragen stellen. Ik neem binnen 5 werkdagen contact met je op. Na een korte telefonische kennismaking kunnen we een afspraak voor een intake plannen.

In verband met je privacy verzoek ik je om via dit mailadres en formulier geen privacygevoelige informatie, zoals geboortedatum of adres te vermelden. Indien je persoonsgegevens wilt achterlaten, kan dit telefonisch of als je in behandeling bent per beveiligde mail.

Helaas is het niet mogelijk behandeltrajecten in het Engels te doen.
Unfortunately, it is not possible to conduct treatment programs in English.


Afzeggen/ missen van afspraak

Alle afspraken dienen 48 uur van tevoren telefonisch te worden afgezegd. Bij niet of te laat afzeggen breng ik € 75 in rekening. Deze kosten kunnen niet bij je zorgverzekering gedeclareerd worden.


Vragen, problemen of klachten?

Heb je vragen of opmerkingen over de diensten van Psychologiepraktijk Mijn Groei? Ben je ontevreden? Laat het dan alsjeblieft weten. Wij gaan graag met je in gesprek en willen er dan samen uit komen. Lukt dat niet en blijft je zitten met vragen of onvrede? Of betrekt je liever meteen al een onafhankelijk persoon erbij? Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris van Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). Zij kunnen je van dienst zijn bij het (verder) aan de orde stellen van het probleem. De klachtenfunctionaris begeleidt ons samen verder in het – zo mogelijk – vinden van een oplossing.

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk; hij/zij kiest geen partij voor de een of de ander.. De klachtenfunctionaris begeleidt in overleg met jou de indiening en de verdere afhandeling van jouw klacht.


Indiening klacht
Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier